16 YAŞINDA ABLAMI SİKTİM



16 Yaşındayken Ablamı Siktim Ben 16 yasindayim ve almanyda yasiyorum anlatacaigim hikaye gercekten basimda gecti.Ablam 17 yasinda , o kadar esmerki sanki bir zenci.Oldukca yuvarlak ve cikik bir gote sahib.Her zaman amini ve gotunu gormeye merak etmisimdir.Banyo yaparken kapi deliginde nasil sular siyah aminin kilarna birikdine sahitlig yapmismdir. Bir gun anem ve babam uzak bir dugune gitmislerdi ve o gece eve gelmiyeceklerdi.Benim aklimin ucunda ablamla alakali edepsiz bir konu gecmiyordu.Ta ki gece oldu ve ablam tv karsisinda tatli bir uykuya daldi saat 1 gosteriyordu ve o gece cok sicak oldugu icin ablam ister istemez uzerinde yorgani atmisti ve geceligin altinda beyaz donu gorunuyordu ,am kilari resmen donunda tasiyordu Havanin cok sicak olmasiyla beraber terlemeye basladi ve meme uclari kendini gostermeye basladi.

Benim sigortalar o sira atmisdi, sikimi cikardim ablamin yatigi yere yaklasdim ve o sira ablam bacaklarini biraz araladi veamini kasimaya basladi. O kadar felaket amini kasidiki, donu kenara kaydi ve ablamin siyah kili ami karsimda bana sanki siritiyordu.Ben bir tarafda titiriyorum diger tarfada acaba en azinda ne yapsamda sikimi ablamin siyah kili amina dokundursam. Ben ablamin onunde diz coktuyorum ve bacaklarini biraz daha aralayorum .Ablam sirt ustu yatiyor.Sikimle saniye sanyie ablamin kili amina yaklasiyorum ve hafifce dokunduryorum ve ablam daha hala hic bir sey olmamis gibi devam uyuyor.Evet inanamiyorum ben sikimi ilk defa ablamin amina surdum.Ayni zamnda ablam o siralar daha bakiredi,acaba ablamin ami nasil kokuyor merkaiyla ,amini koklamaya basladim,bir tarafda da donunu daha cok araliyorum ve kili got deligini gormeye calisyorum. ablam o sirada yuz ustu donuyor ve karpuz gibi gotu bana gel sik beni diyor sanki.Got yarigina girmis olan beyaz donu ve aralarinda fiskiran am ve got kilari beni kudurtuyor.Masanin uzerinde gozume krem takilyor hemen aliyorum ve sikimi kremliyorum.

Yavas yavas ablamin donunu asaga indiriyorum artik ablamin gotunu ve amini sikmeye kararliym.Ablamla sikisesecegim ve hic kimsenin haberi olmuyacak.Ama ya ablam birde kalkarsa ve karsi koyarsa . Hayir hic bir sey beni artik durduramaz,ablam hale yuz ustu yatiyor sikmi hemen dayiyorum ablamin kili amina bir turlu girmyor, kremli oldugu halde .Ablam uyaniyor ve bagiryor ne oluyor ne yapyiorsun uzerimde kalk sen delirdinmi diye bagiryor.Ben artik kazik gibi olumus sikimi daha fazla tutamiyordum sikemecek ve bir hamleyle sikmi var gucumle ablamin got deligine itiyorum ablam bir ciglig atiyor ve aglamya basliyor.Ablamin gotu na kadar darmis ben hic durmaksizn pompaliyorum , ablam goz yaslar ve acilar icnide bogulyor.Bizim komsu uyaniyor ve kapimizi caliyor ve soruyor ne oldu diye, neden ablam bu kadar agliyor ve bagiryor.Ben daha hala ablamala sikisyorum.Bizim kapi bozuk oldugu aklimin ucunda gecimyor,

Hulya arkada beni ablamin uzerinde itmeye calisiyor. Butun cablar bosuna cunku sikim ablamin dar gotunde felaket sekilde buymus ve tas gibi olmus ve cikmasi mumkun degil .Ben hale ablami arkada beceriyorum bir turlu ablamin icne bosalamiyorum.Hulya hanim mutfakda buldugu bir oklavayla bana vurmaya calisyor ablam daha hala goz yaslarina boguluyor.Cok tuhaf sikimi ablamin dar gotunde cikaramiyorum,Hulya hanimin kocasi Mustafa abide odaya daliyor ve beni ablami nasil sikdigimi gorunce sok oluyor. Sonunda kari koca beni ablamda ayiryorlar o sirada ablamin got deligi ne kadar kizarik oldugini fark ediyorum.Artik kedimi ayakdan bulyorum ve hale sikim kazik gibi.Ablam birden ayaga firliyor ve beni yumruklamaya basliyor diger eliyle got deligini ovalyior herhalde cani cok yandi.Sikim kazik gibi oldugindan dolayi ayakdan olan ablamin amina ister istemez dokunyor.O sira ablamin kara kili amina bosaliyorum.#turbanlisikis# turbanlihikayeleri

Yorumlar

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben Fırat 42 yaşındayım yakisikliyim bakımlı 177 boy dayım güzel olgun efndi güzel bir bayanla tanışmak istiyorum gizlilik içinde benim gibi sekse duşgun olan bir bayanla tanışmak isterim gizlilik içinde 0543 453 45 25 efndi bayanlar arasin gizlilik içinde

      Sil
  2. karısını siktirmek istiyen beyler arasın 05551623625

    YanıtlaSil
  3. Offf 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. Fena halde yanıyorum acil arayın: 0551 018 10 47

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

TÜRBANLI ANNEMİ ZORLA SİKTİM

TÜRBANLI ANNEMLE SEX DENEYIMIM

KÖYDE ÖĞRETMENKEN KÖYLÜ KIZLARI SİKTİM