KÜRT KIZI DAĞDA ZORLA SİKTİM

Sene 2009 bilemedin 2010 her zamanki gibi çok abazayım amsızlıktan delirmek üzereyim evde sikebilecek pet şişe damacana tuvalet kağıdı rulosu birşeyler arıyorum yetmiyor sokağa çıkıp arabaların egsozlarına sokuyorum yarrağımı ama yetmiyor.. Eve gelip facebooka gireyim karı bulayımda sikeyim dedim.. kızlara arkadaşlık isteği yolluyorum dürtüyorum felan baktım bi tane esmer kız tipi pek bir şeye benzemiyor ama o kadaar abazayımki yaratık görsem onu sikcem amına koem. kızla mesajlaşmaya başladık nabıyon ne ediyon iyi tesktilde çalışıyorum istanbulda felan filan, dedim ankaraya gelebilirmisin görüşelim edelim, aa dedi ne tesadüf bende haftaya ankaraya kuzengillerime gideceğim olur görüşürüz. Tamam dedim 1 hafta boyunca ben gene toprak hava su ve tahta sikerken, bu kaşar facebooktan yazdı ben geldim ankaradayım buluşalım. tamam dedim buluşacağımız yeri tarif ettim arabayla gelip seni alacam dedim. yola çıktım, baktım merdivenlerde kara kuru çelimsiz yaratıkımsı bir kız oturmuş bekliyorum. Yavaşca yanaştım yanına dedim pardon bağyan geliniz . bindi arabaya dedim ne yapmak istiyorsun ankaranın neresi meşhur göster bana dedi tamam dedim gittik bi mekana ankaralı hakkı sahnede vverecenmi vermiyeceğsen ver hadi yoksa gömerim şimdi adlı şarkıyı söylüyor dedim bir şey içermisin? dedi su alayım ben dedim ne suyu yahu iç birşeyler tamam o zaman bi bira dedi, ikimizde bira söyledik biralarımızı içerken iyice azdım ben. dedim şunu  tuvalete götürüp bi siksem süper olur, . dedim sen istanbulluydun değilmi, yok dedi tek kaşlı kürt kızı ben aslında mardin nüsaybinliyim, hee dedim kürt güzeli demek. ay öyle deme utaniyem dedi, Püü tipini siktiğim dedim içimden çuvalmı geçirsem poşetmi geçirsem nasıl sikcem bunu dedim... 3. birada bitti kafamız güzel oldu  inceden, dedim gel burdan çıkalım ileride çok güzel bi ormanlık var oraya yürüyelim tamam dedi. mekandan çıktık ormana doğru yürürken yolda bizi gören insanlar hep çekirdek fıstık felan attı bize, hatta bi çocuk geldi kıza muz verdi. çok içerledim bana vermedide kıza verdi diye sonradan anladım ki maymun sanmışlar :( vay amna koem dedim. Kız yolda yürüyemiyordu ormanlık alana girdik dedi hadi saklambaç oynayalım olur dedim 50ye kadar saydım önüm arkam sağım solum bulursam çok pis sikerim dedim ve döndüm baktım kimse yok ortada çalıların arkasında birşey kımıldıyor bi ah uh sesleri felan bi baktım Bir ayı bizim kürt kızını domaltmış graww groww diye sikiyor dedim ne oluyo amına koem AYI bana döndü Sus ulan senide sikerim der gibi Bi GROĞAOAAA dedi dedim tamam abi sik sıkıntı yok ben 31 çekerim dedim ayı bu kürdü sikerken bende başladım otuzbire ayı abi öyle bi sikiyorduki pencerelerini omuzlarına geçirmiş, bizim kürdoda zevk alıyo bakıyorum lehoyy lehoy ayyıyoy ayığoyy ay lav yu loyyy diyordu, kürt kızı zevkten boşalmış ayı boşalmış ben hala boşalamamıştım. Sinirlendim ayının kafasına bi tekme attım ayı yere düştü. Dedim oğlum boşaldın kalk siktir git ananı sikerim valla delirtme beni şimdi seni sikmiyeyim. özür dilerim abi dedi ayı kaçarak uzaklaştı sonra ben kürt kızını sikeyim dedim bi baktım amcığı soba borusu gibi genişlemiş ve paramparça dedim ben bu ama girmem, götten sikeyim dedim leş gibi kokuyordu hemen kızın tişörtünü sıyırdım boklu götünü temizledim sonra kafasını soktum başladım götünü sikmeye.. kürt kızı zevkten inliyordu ooo erkeğim sik beni süpersin le hoy hoy hewal amına koy diyordu bende bi taraftan sikerken bi taraftanda burnumu tıkayıp ağzımdan nefes almaya çalışıyordum çünkü leş gibi kokuyordu amına kodum kürt kızı... kürt kızını siktim siktim siktim en sonunda boşaldım. kızı tekmeledim kalk lan amına koduğum dediğim. kalktı ay çok güzeldi çok hoşuma gitti ankara tatili beni ne güzel siktin ayının elindende kurtarın sağol dedi. dedim kes amına kodum orospusu hem ayıya hem bana yettin ne sikim bi kahpesin sen dedim bi tokat attım başladı ağlamaya dedim ağlama kaşların çok güzel . baktım sevindi gülüyo dedim tüü amına koem şu tipe bak sıçayım senin sıfatına. kızı çöp tenekesine attım ve evime döndüm.. Devamı gelecek en gerçek ve güzel seks hikayelerimi sizlere sunacağım takipte kalın sikişle kalın lan amına koduklarım!

Yorumlar

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  2. İstanbul dan bayanlar sex için bekliyorum dul evli bekar cesareti olan buyursun reel veya sanal nihatselimiye@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Arayin hanimlar 05366522578

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

TÜRBANLI ANNEMİ ZORLA SİKTİM

TÜRBANLI ANNEMLE SEX DENEYIMIM

KÖYDE ÖĞRETMENKEN KÖYLÜ KIZLARI SİKTİM