DÜNYA GÜZELİ TÜRBANLI ANNEMLE SİKİŞTİM



sizlere türbanlı annemle yaşadığım ensest sikişi anlatmak istiyorum. Bu arada kısaca sizlere kendimi tanıtmak istiyorum Ben İstanbuldan Birtan. Öğrenci olduğum için şu an başka bir şehirde yaşasam da yıllardır İstanbulda yaşıyoruz. Neyse benim hikayem geçen yıl Ramazan bayramında yaşandı. O zaman bayram tatili için eve gelmiştim. Annemle yaşadıklarımı inanın şu an size anlatırken bile zevkten titriyorum. Şuan annem içeride ev işleri yapıyor ama ben hazır vaktim varken benim gibi annesiyle sikişen birileri varmı diye internette arama yaptım, bu sitede bir kaç sex hikayesi buldum ve onları okuduktan sonra bende yaşadıklarımı sizlere anlatmak istedim. Aslında annem ev işi yaparken arkasına geçip kocaman götünü izlemek vardı fakat babamda evde olduğundan annem izlerken yakalanmam başımı belaya sokabilir. Aslında korktuğum tek şey annemle bir daha sikişemeyebilirim o yüzden bunu riske atmak istemiyorum ve babam evdeyken kesinlikle anneme sulanmak istemiyorum. Neyse daha fazla sizlere açıklama yapmak yerine götümü parmaklayan türbanlı annemle ensest sex hikayesine başlasam çok daha iyi olacak sanırım. Babam tam bir kahvehane bağımlısı olduğu için genelde gece geç saatlere kadar kahvede takılır ve türbanlı annemi evde yalnız başına bırakır. Ben gece 11 gibi eve geldim, babam her zaman olduğu gibi hala gelmemişti ve annemde televizyon izliyordu. Annem 40’lı yaşlarında, balık etli, komşulara karşı biraz cilveli bir kadındır. Bu cilvesinden benim haberim var çünkü arada yaparken görüyorum ama babama karşı çok dikkatli olur çünkü babam çok kıskanç bir adamdır

Yorumlar

  1. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben Serkan gizlilik içinde sikismek için bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ensesim bende İstanbul 05443139173

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

TÜRBANLI ANNEMİ ZORLA SİKTİM

TÜRBANLI ANNEMLE SEX DENEYIMIM

KÖYDE ÖĞRETMENKEN KÖYLÜ KIZLARI SİKTİM